Friday, October 26, 2007

Serba-Salah

Susah juga nak membuat keputusan. Kalau diletakkan, bimbang di salah guna. Kalau tak
letak, rugi pula tak dapat berkongsi dengan sahabat-sahabat perkara yang berfaedah
darinya.

Akhirnya, setelah lebih kurang 2 hari berfikir, menimbangkan buruk baiknya, saya
letakkan juga. Terpulang pada sahabat-sahabat untuk memilih yang terbaik. Saya
letakkan kerana saya yakin dan percaya, kita semua ada pertimbangan dan memahami
apa yang memberi faedah pada diri, dan apa yang merugikan bahkan merosakkan diri.

Saudara boleh masuk dalam Taman Islam [sila klik sini], terletak di kedudukan kanan
bawah, bahagian SALURAN INFORMASI, ada TV-TV DUNIA. Klik situ, dan ada
pelbagai pilihan. Pilihlah yang membina minda dan yang dibenarkan oleh syarak..

Sebagaimana saya telah katakan dulu, anggaplah saya letakkan pisau di tangan sahabat
semua, terpulanglah pada sahabat semua untuk gunakannya kearah kebaikan atau
sebaiknya.

Untuk membaca hukum menonton TV, sila klik [ sini ]

0 comments: